Το Halloween σπάει τα ρεκόρ στην Αμερική!
Φέτος, το Halloween ήρθε νωρίτερα.
Με άνοιγμα στα 77,5 εκατομμύρια δολάρια, το slasher reboot της Universal επιβεβαίωσε με ηχηρό τρόπο την ισχυρή δύναμη του αθάνατου franchise και ανέδειξε για άλλη μία φορά τον τρόμο ως το πιο αξιόπιστο είδος στην Αμερική.
Μένοντας σχεδόν 10 χρόνια μακριά από τις αίθουσες, το Halloween (και ο ίδιος ο Michael Myers) αποδείχθηκε ασταμάτητο, χάρη στο συνδυασμό των πολύ καλών κριτικών (80% στο Rotten Tomatoes), της νοσταλγικής έλξης των θεατών που μεγάλωσαν με τις πρώτες ταινίες, τη μεγάλη επιστροφή της Jamie Lee Curtis αλλά και μιας επιθετικής προωθητικής εκστρατείας.
Αν και δεν κατάφερε (για πολύ λίγο) να ξεπεράσει τα 80,2 εκατομμύρια δολάρια με τα οποία άνοιξε το Venom στις αρχές του μήνα (αν και το νίκησε στα εισιτήρια της Παρασκευής – 33,3 έναντι 32,5), το νέο Halloween ξεπέρασε κατά πολύ το άνοιγμα του The Nun (53,8 εκατομμύρια δολάρια) και ‘έγραψε’ μερικά ακόμη ρεκόρ.
Σημείωσε το υψηλότερο άνοιγμα στην ιστορία του franchise Halloween (και το έκανε στη πρώτη κιόλας ημέρα του!) αλλά και το υψηλότερο άνοιγμα στην ιστορία του υποείδους του slasher γενικά (ξεπερνώντας τα 40,5 εκατομμύρια δολάρια που έκανε στο άνοιγμά του το Friday the 13th το 2009).
Επιπλέον, έκανε το δεύτερο υψηλότερο άνοιγμα όλων των εποχών για ακατάλληλη ταινία (R-rated), μετά τo εξαιρετικά επιτυχημένο It (123,4 εκατομμύρια δολάρια).
Από κει και πέρα, άλλες 10 νέες ταινίες κυκλοφόρησαν στην Αμερική αυτή τη βδομάδα, αλλά η επόμενη βρίσκεται στο Νο 18!
Ωστόσο, πρόκειται για μια εντυπωσιακή εκκίνηση, καθώς το Mid90s, το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Jonah Hill, ήταν το καλύτερο άνοιγμα limited release αυτό το Σαββατοκύριακο, φτάνοντας τα 249.500 δολάρια σε μόλις τέσσερις αίθουσες.
Αυτό δίνει ένα μέσο όρο 62.375 δολάρια ανά αίθουσα (φαντάζεστε να υπήρχαν στη χώρα μας αυτά τα νούμερα σε μία αίθουσα;), γεγονός που το καθιστά ένα από τα καλύτερα limited ανοίγματα του 2018.
Το εφηβικό δράμα που εξελίσσεται στο Λος Άντζελες πήρε θετικές κριτικές (η βαθμολογία του Rotten Tomatoes είναι 80% ) και αναμένεται να επεκταθεί σε εθνικό επίπεδο το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Σε αντίστοιχες αίθουσες, το Can You Ever Forgive Me? με τη Melissa McCarthy άνοιξε σε 5 αίθουσες και έκανε 150.000 δολάρια, ενώ ένα άλλο σκηνοθετικό ντεμπούτο ηθοποιού, το Wildlife του Paul Dano έφερε 105.614 σε 4 αίθουσες.
Ένα άλλο δράμα, το What They Had με τους Hilary Swank και Michael Shannon, άνοιξε στα 18.845 δολάρια (σε 4 αίθουσες κι αυτό), ενώ το ντοκιμαντέρ The Price of Everything, που είδαμε στις φετινές ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ, στα 17.280 δολάρια σε μία αίθουσα.
Στα υπόλοιπα, μια επανέκδοση του Φτερά του Έρωτα του Wim Wenders έκανε 11.635 δολάρια σε μία αίθουσα, η μαύρη κωμωδία An Evening with Beverly Luff Linn 4.800 σε 16 αίθουσες και ακολουθούν τρία ντοκιμαντέρ σε μοναδικές προβολές.
On Her Shoulders (4.500 δολάρια), The Advocates (4.000 δολάρια) και Horn From the Heart (2.357 δολάρια).
Τα λέμε αύριο με το δικό μας box office.
October 19-21, 2018
TW
|
Title
|
Weekend Gross
|
Theater
|
Total Gross
|
Week #
|
|
1
|
Halloween (2018)
|
$77,501,000
|
3,928
|
$77,501,000
|
1
|
|
2
|
A Star is Born
(2018)
|
$19,300,000
|
3,884
|
$126,376,246
|
3
|
|
3
|
Venom
|
$18,105,000
|
3,887
|
$171,125,095
|
3
|
|
4
|
Goosebumps 2:
Haunted Halloween
|
$9,715,000
|
3,521
|
$28,804,812
|
2
|
|
5
|
First Man
|
$8,565,000
|
3,640
|
$29,999,050
|
2
|
|
6
|
The Hate U Give
|
$7,500,000
|
2,303
|
$10,641,873
|
3
|
|
7
|
Smallfoot
|
$6,615,000
|
3,032
|
$66,366,035
|
4
|
|
8
|
Night School
|
$5,000,000
|
2,296
|
$66,906,825
|
4
|
|
9
|
Bad Times At The El Royale
|
$3,300,000
|
2,808
|
$13,341,801
|
2
|
|
10
|
The Old Man & the Gun
|
$2,050,000
|
802
|
$4,200,856
|
4
|
Post a Comment