Upgrade (2018) review
Στο μέλλον σε μια μηχανοποιημένη και αυτοματοποιημένη τεχνολογικά κοινωνία, ένας άντρας που δεν είναι ιδιαίτερα ένθερμος υποστηρικτής αυτής της εξέλιξης θα βρεθεί σε ένα «ατύχημα» που θα κοστίσει τη ζωή της γυναίκας του και θα αφήσει τον ίδιο ανάπηρο.
Τελικά η μόνη λύση είναι να στραφεί στον «τεχνολογικό εχθρό» προσπαθώντας να ανακαλύψει ποιος ευθύνεται για αυτό το «ατύχημα».
Ο ηθοποιός, σεναριογράφος και τελευταία και σκηνοθέτης Leigh Whannell, δημιουργεί ένα γνώριμο μελλοντολογικό σκηνικό το οποίο μέσω του πρωταγωνιστή αναδεικνύει έναν σκεπτικισμό απέναντι στην ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και τη βαρύτητα που έχουν πλέον οι υπολογιστές στη ζωή μας.
Αυτές οι αντιρρήσεις όμως οι οποίες θα μπορούσαν να βρουν πρόσφορο έδαφος γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη που παίζει καίριο ρόλο στην εξέλιξη της πλοκής, παραμένουν σε πρώιμο στάδιο και αποτελούν απλά την αφορμή για να στηθεί μια δυναμική περιπέτεια.
Έτσι ο δημιουργός φτιάχνει μια διαφορετική εκδοχή του Robocop εστιάζοντας αποκλειστικά στη δράση.
Και αυτή όμως δίνεται με έναν μηχανικό τρόπο που συχνά καταντάει κωμική αλλά ταυτόχρονα και διασκεδαστική, παρόλο που από ένα σημείο και μετά το αποτέλεσμα είναι μάλλον αχρείαστα βίαιο και υπέρμετρα εξωπραγματικό.
Τα παραπάνω παρόλο που εκτυλίσσονται στο μέλλον, δίνονται με μια πιο παλιομοδίτικη προσέγγιση και ρετρό συχνά αισθητική μέσα από τις κάμερες και το φωτισμό, θυμίζοντας έντονα b movies παλαιότερων δεκαετιών.
Όσο πιο γρήγορα αποδεχτείτε αυτό μάλλον τόσο περισσότερο θα διασκεδάσετε.
Όσον αφορά τις ερμηνείες των ηθοποιών, αυτές είναι αποκλειστικά τοποθετημένες στον μηχανοποιημένο κόσμο που εκτυλίσσεται η ιστορία μας.
Έτσι ακολουθούν την ίδια υπολογιστική τακτική.
Ψυχρές, άνευρες, διεκπαιρωτικές.
Μια ελαφριά διαφοροποίηση υπάρχει μόνο στον πρώτο ρόλο όπου ο Logan Marshall Green (Spider-Man: Homecoming) πέρα από την ομοιότητά του με τον Tom Hardy, προσπαθεί να ξεφύγει λίγο από τα στεγανά υπόλοιπων ερμηνειών.
Και σε κάποιες λίγες στιγμές τα καταφέρνει.
Συνολικά μια περιπέτεια επιστημονικής (συζητιέται αυτό) φαντασίας (αυτό σίγουρα), η οποία διαθέτοντας έναν ήδη cult χαρακτήρα, απαιτεί και την ανάλογη προσέγγιση.
FilmBoy.
Release Dates:
10 March 2018 (SXSW)
1 June 2018 (USA)
30 August 2018 (Greece)
10 March 2018 (SXSW)
1 June 2018 (USA)
30 August 2018 (Greece)
Post a Comment